cat17652_img471886563.jpg
כאן הסכתים

האקדמיה לאן: חלק 9

האקדמיה לאן: חלק 9

האקדמיה לאן: חלק 9

מהו חינוך טוב דיו, מי מפחד משוויון בחינוך, מדוע חשוב לעורר השראה, סקרנות ומחשבה באקדמיה ואיך אפשר לעשות זאת - אלה השאלות המרכזיות שיעסיקו אותנו בפרק זה. עם פרופסור יולי תמיר
  • 42 דקות

חוקרת אורחת: פרופסור יולי תמיר

טכנאי באולפן: שרון לרנר

הביאה לשידור: ירדן מרציאנו

עורכת תוכן ומגישה: גיל מרקוביץ

המעבדה

המעבדה
פרק חדש מתוך הפודקאסט "המעבדה"
דקות

פרקים נוספים

להסיר מגבלות - פרק 1

נתבונן בשלושה שלבים שמהם מורכבת סטיגמה, כתם חברתי, על מוגבלות

להסיר מגבלות - פרק 2

נתחקה אחרי החוויה של בנות ובני משפחה המטפלים באנשים עם מוגבלות

להסיר מגבלות - פרק 3

אילו התאמות חשוב לעשות כדי שאנשים עם מוגבלות יוכלו להשתתף בשוק העבודה

להסיר מגבלות - פרק 4

בחירה - פעולה שאנחנו עושות ועושים כל הזמן ביחס להחלטות משמעותיות וס...

להבין את הסביבה - פרק 4

כיצד שימוש נכון במושגים מסייע להיערך להתמודדות עם משברי סביבה מגוונים

להבין את הסביבה - פרק 3

מינים ילידיים, זרים ופולשים, איך אנו מפרשים נוכחותם והשפעתם במחוזותינו

להבין את הסביבה - פרק 2

היכרות עם היחס של אנשי ונשות הערבה לעץ השיטה ולסוגים של הדברה

להבין את הסביבה - פרק 1

התפיסות שלנו את הטבע שזורות בתפיסות נוספות, מודעות ולא מודעות

אי ציות במצבי קיצון - פרק 4

נכיר את מקרה טבח כפר קאסם שהתרחש בשנת 1956

אי ציות במצבי קיצון - פרק 3

הצבא הקיסרי היפני הוא גוף בעל תדמית יציבה של משמעת