cat16785_img354716149.jpg
shutterstock

ההיסטוריה של פרסום ההמונים: חלק 3

פרסום ההמונים הביא אל השיח הציבורי סוגיות רבות, ובפרק השלישי נעסוק בסוגייה האסתטית: המרחב הציבורי התמלא מודעות טקסט ומודעות שבהן דימויים חזותיים. ככל שנוכחותם גברה החלו אומנים ואליטות חברתיות להשמיע ביקורת אסתטית. נלמד כיצד התמודדו המפרסמים, הרשויות המקומיות והציבור עם טענות אלה. עם דוקטור ענת רוזנברג
  • 44 דקות
המעבדה
ההיסטוריה של פרסום ההמונים: חלק 3

חוקרת אורחת: דוקטור ענת רוזנברג

תחקירנית: אביטל שוסהיים כהן

הביאה לשידור: ירדן מרציאנו

עורכת תוכן ומגישה: גיל מרקוביץ