"שתשמע כמה היא חסרה": מירי מסיקה שרה לזכרה של מפל אדם

"שתשמע כמה היא חסרה": מירי מסיקה שרה לזכרה של מפל אדם
המוזיקאי והיוצר אורי שכיב הלחין את ההספד שכתבה מגישת הטלוויזיה מעיין אדם לאחותה שנרצחה במסיבה ברעים • "אין לי מילים להודות לכל מי שהתגייס, שנתן מקולו ומכשרונו", כתבה היום אדם • האזינו
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
מפל אדם
צילום: יח"צ

הזמרת מירי מסיקה שחררה הבוקר (שלישי) את השיר "מפל", לזכרה של מפל אדם, בת 27 מתל אביב, שנרצחה במסיבה ברעים. מדובר בהספד שכתבה אחותה של מפל, מגישת הטלוויזיה מעיין אדם, אותו הלחין המוזיקאי והיוצר אורי שכיב.

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי, לחצו על הפעמון ואתם מעודכנים

בפוסט שפרסמה היום בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה אדם על תהליך יצירת השיר. "בחודש האחרון, כל אדם שאי פעם הכרתי, וגם אלו שלא הכרתי כלל, הציעו לי את עזרתם: 'מה אפשר לעזור, רק תגידי, את צריכה משהו'. ואני הרגשתי שאינני צריכה דבר, לעיתים הייתי מרושעת ועניתי: 'כן, אני צריכה את מפל, תוכלו להביא לי אותה?'. עד ההודעה מאורי".

"אורי שכיב ישב לילה שלם באולפן, על דעת עצמו, מבלי שאנחנו מכירים, והלחין הספד שכתבתי למפל", הוסיפה אדם. "רעדתי מהתרגשות, הציף אותי פרץ של שמחה ומשמעות ואז הבנתי מה שכל משפחה שכולה יודעת - הדבר היחיד שאת צריכה זו הנצחה. זר לא יבין מה זה לקבל אפילו תמונה של טיל שכתבו עליו בטוש את שמה".

"רגע אחרי פניתי למירי מסיקה, פסקול חיי בשנים האחרונות והיא אמרה כן עוד לפני ששמעה את השיר", כתבה. "היא הפכה את זה לשירת מלאכים, מעל ומעבר כל מה שיכולתי לבקש. אין לי מילים להודות לכל מי שהתגייס, שנתן מקולו ומכשרונו, עשיתם עבורנו את הדבר הכי גדול שיש. הלוואי שהשיר הזה ישמע מפה ועד הכוכבים, שהיא תשמע כמה היא חסרה וכמה אנחנו מתגעגעים".

מפל

מילים: מעיין אדם
לחן: אורי שכיב

מתי תחזרי?

זה לא הגיוני שאת לא פה
מפל של כאב
הגוף מסרב לצאת מתוכו.
רוצה לטבוע בצער
להיסחף אל היער
להגיע לכדור שלקח אותך איתו.

תעשי מקום
אחזיר אותך היום.

רוצה לשכב לידך
בינו לבינך להציל אותך מכל מה שיבוא.
תינוקת שלי
את עוד תשמעי את השיר שלך.
מיליוני כוכבים
להקת מלאכים
ישירו לך
רוצה לטבוע בצער להיסחף אל היער
להגיע לכדור שלקח אותך איתו.

תעשי מקום
אחזיר אותך היום.

רוצה לשכב לידך
בינו לבינך
להציל אותך מכל מה שיבוא
רוצה לשכב לידך
בינו לבינך להציל אותך מכל מה שיבוא.

הפופולריים