משלחת מתפ"ש לממשל האמריקני: אונר"א היא הבעיה, ולא הפיתרון

מתפ"ש לממשל האמריקני: אונר"א היא הבעיה, ולא הפיתרון
משלחת מתאם פעולות הממשלה בשטחים, קיימה מספר פגישות בוושינגטון בימים האחרונים - במטרה להגביר את הלחץ להחליף את הארגון הבין-לאומי באחר
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
AP
צילום: AP

הצטרפו לכאן 11:

משלחת מתאם פעולות הממשלה בשטחים בראשות האלוף רסאן עליאן, קיימה מספר פגישות בימים האחרונים מול בכירים בממשל ובצבא האמריקני, כדי להעביר את המסר - אונר"א היא הבעיה, ולא הפיתרון. כך דווח היום (רביעי) בתוכנית "הבוקר הזה" ברשת ב. הנסיעה נערכה במטרה לכך שארצות הברית, יחד עם מדינות נוספות, ירתמו להגביר את הלחץ על הארגון, ולדחוף להחליף אותו.

> הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי

שמות החטופים בשבי חמאס

בתדרוך שנערך הלילה בקונגרס האמריקני בוושינגטון מול גורמים במשלחת הישראלית, עלה הצורך במציאת ארגונים בין-לאומיים אחרים שיבצעו את השירות שנותנת אונר"א לפליטים פלסטינים.

בוול סטריט ג'ורנל פורסם לפני יומיים, כי בדוח מודיעין שישראל הגישה לארצות הברית, נמצאו ראיות לכך שעשירית מעובדי אונר"א מקושרים לחמאס או לארגונים אסלאמיסטים אחרים, ולמחציתם יש קרובי משפחה הקשורים אליהם. בנוסף, נמצאו חומרים מפלילים שהוכיחו מעל לכל ספק כי לפחות 12 עובדי אונר"א לקחו חלק אקטיבי בפשיטה האכזרית של חמאס.

ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, פינלנד, איטליה ובריטניה הודיעו על עצירת המימון לאונר"א אחרי פרסום הדוח. השר ישראל כ"ץ התייחס להשעיית הכספים: "מברך את הממשל האמריקני על החלטתו להפסיק את המימון לארגון אונר"א, אחרי שהתברר שחלק מעובדיו נטלו חלק בטבח הנורא ב-7 לאוקטובר".

 

 

הפופולריים