לוחם במילואים ג'וש בון שם קץ לחייו היום (שני) בבאר שבע. בון, שעלה כחייל בודד מארצות הברית ב-2017, השתחרר לפני כמה שבועות, לאחר שגויס למילואים ב-7 באוקטובר ושירת כצלף בחטיבת כרמלי במשך 748 ימים. חבריו של בון דרשו שיובא לקבורה בבית עלמין צבאי ויוכר כחלל צה"ל.
בצה"ל השיבו כי לפי חוק בתי קברות צבאיים, אין אפשרות שבון ייקבר בחלקה צבאית, מאחר והיה אזרח בזמן מותו. עם זאת, צה"ל יערוך לבון הלוויה עם סממנים צבאיים כולל רב צבאי, וכן יטפל בסידורי השבעה והליווי במהלך השבעה ולאחר מכן.
על פי נתוני צה"ל לשנת 2025, 21 חיילים שמו קץ לחייהם. 11 היו חיילי חובה, תשעה במילואים וחייל קבע אחד. צה"ל ומשרד הביטחון הודיעו כי לא יכירו בחיילי מילואים שהתאבדו בעקבות השרות הצבאי במלחמת "חרבות ברזל" כחללי צה"ל. החיילים יקבלו מעמד מיוחד של "נספה בעקבות השירות". הוועדה קבעה גם נהלים הנוגעים להלוויות, הנצחה וסיוע למשפחה. הנהלים החדשים יהיו בתוקף עד לשנתיים מתום מלחמת "חרבות ברזל".
