בכיר במג"ב הואשם במעשים מגונים בצעירה: "עם הצמיגים האלה היית מדריכת כושר?"

בכיר במג"ב הואשם במעשים מגונים בצעירה
על פי האישום, ניצב משנה ירון דהן, מפקד החטיבה הטקטית נצמד אל האזרחית, ליטף את גופה עם ידיו, והטיח בה "עם הצמיגים האלה היית מדריכת כושר?"
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
ירון דהן
צילום: משטרת ישראל

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד ניצב משנה ירון דהן, מפקד החטיבה הטקטית במשמר הגבול, בגין ביצוע מעשים מגונים באזרחית.

על פי כתב האישום, בעת ששהו הנאשם והמתלוננת בחדר סגור בו יש מתקן למזיגת מים במתחם מגרשי טניס בקריית גת, הניח הנאשם את ידו על כתפה של המתלוננת והחל להתקרב אליה ולשוחח עמה. המתלוננת נרתעה ממעשיו, התרחקה ממנו וניסתה למלא מים מהברזייה. בשלב הזה הנאשם נצמד אליה ושאל אותה באיזה תפקיד שירתה בצבא והיא השיבה לו כי שירתה כמדריכת אימון גופני. אז הנאשם ליטף את גופה עם ידיו, הטיח בה "עם הצמיגים האלה היית מדריכת כושר?" והמשיך ללטף את גופה ואת ראשה. במקביל שאל אותה מתי יוכלו להיפגש לשתות בירה יחד, המתלוננת סרבה ועזבה את המקום.

החקירה בפרשה נפתחה לפני כשנה. וככל הנראה ניצב משנה דהן יישאר בתפקידו למרות הגשת כתב האישום. עו"ד עופר ברטל ממשרד ברטל, כהן מסר בשמו של ניצב משנה דהן כי "לאחר 31 שנים של שירות המדינה ביחידות מיוחדות, וכמפקד החטיבה הטקטית במשמר הגבול, נצ"מ דהן הציל את תושבי קיבוץ ניר עם וכן חלק לא ידוע מתושבי שדרות בשביעי לאוקטובר. "לאות תודה", העמידה אותו המדינה לדין על מעשה קל ערך שאין בו מובהקות מינית כלל. הוצע לו לסגור נגדו את התיק הפלילי ובלבד שיודה בעובדותיו וישלם פיצוי למתלוננת. נצ"מ דהן החליט למרות זאת, לעמוד על חפותו ולהוכיחה בבית המשפט ולא להודות במה שלא עשה. יקרא כל אחד את עובדות כתב האישום (המוכחשות על ידנו) וישפוט בעצמו אם בעבירה מדובר".

הפופולריים