בעל עבר תעבורתי ופלילי, אך עדיין לא נחקר במשטרה: פרטים נוספים על נהגו של בן גביר

בעל עבר תעבורתי ופלילי: פרטים נוספים על נהגו של בן גביר
לפני שנתיים נפסל רישיונו של הנהג של בן גביר, משה אייכנשטיין מקריית ארבע, לאחר שנתפס נוהג במהירות הגבוהה ב-30 קמ"ש מהמותר • עד כה המשטרה לא גבתה עדות מאף אחד מהמעורבים בתאונה אתמול
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
תאונת הדרכים
צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

נהג רכבו של בן גביר שעבר אתמול ברמזור אדום וגרם לתאונה, משה אייכנשטיין, בן 23 מקרית ארבע, הצהיר בריאיון לכאן חדשות לפני חמש שנים שהוא בעל עבר תעבורתי ופלילי רק עד גיל 18 - אך גם לפני שנתיים הוא נתפס בעבירת תנועה. כך דווח היום (שבת) בחדשות השבת בכאן 11.

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי  

בחודש יוני בשנת 2022 הוא נתפס כשהוא נוהג במהירות מופרזת של יותר מ-30 קמ"ש מעל המותר. רשיונו נפסל אז ל-50 ימים. בפוסט שהעלה מיד לאחר עבירת המהירות שביצע, כתב: "אז גם אני נפלתי. מחפש עורך דין תעבורה לא פחות מתותח על."

עד כה, נהגו של בן גביר אייכנשטיין טרם נחקר על התאונה אתמול ולא נגבתה עדות מאף אחד מהמעורבים בתאונה. מדובר בהתנהלות חריגה נוכח העובדה שעבירה של מעבר ברמזור אדום היא ברף עליון וכן על רקע העובדה שהנהג כשיר להיחקר.

במשטרה טענו היום: "אין בשלב זה כל הערכה או קביעה בדבר הנסיבות". זאת, למרות התיעוד בו נראה בבירור שרכבו של השר עבר באדום, וכן גם בלשכת השר הודו בכך.

בן גביר אושפז לבקשתו בבית החולים הדסה ומצבו מוגדר קל מאוד. נהג הרכב השני שהיה מעורב בתאונה מטופל בבית החולים תל השומר, ועבר היום ניתוח ברגלו בעקבות פציעה בברך. בנוסף נבדק החשש לשברים בצלעות וכן הוא סובל מחבלות יבשות וכאבים בצוואר. בכוונתו לתבוע את משרד הביטחון בעקבות התאונה.

מלשכתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נמסר הערב: "עם צאת השבת השר עודכן בצער ותדהמה אודות גלי השנאה ואיחולי המוות שהציפו את אולפני התקשורת ואת הרשתות החברתיות, גם במחוזות השמאל בישראל וגם במדינות ערב ובקרב שונאי ישראל ברחבי העולם. השר בן גביר נמצא באיום מתמיד על חייו והתנהלותו בהתאם למי שנמצא על כוונת גורמי טרור 24/7".

הפופולריים