פרופ' נורית יערי (78), שנעדרה במשך שבוע ואותרה בחיים, הלכה הבוקר (ראשון) לעולמה. מבית החולים איכילוב טרם נמסרה הודעה רשמית בנושא.
פרופ' יערי הייתה חוקרת תיאטרון מוערכת, אשר נעלמה לאחר שיצאה מבית החולים איכילוב בתל אביב לפני כשבועיים. בתיעוד שפורסם בכאן חדשות נראתה יערי כשהיא יוצאת מבית החולים לעבר יעד לא ידוע. זמן קצר לאחר מכן נעלמו עקבותיה.
שמונה ימים לאחר היעלמותה נמצאה פרופ' יערי יערי בחיים, כשהיא במצב קשה מאוד. היא אותרה מתחת לגשר באיילון, בגומחה, כשהיא צמודה לנחל. לפי הערכות, יערי שכבה שם ללא מזון וללא מים במשך כמה ימים. היא פונתה לקבלת טיפול רפואי דחוף.
"כולנו בפקולטה לאמנויות אבלים על לכתה של חברתנו היקרה, פרופ’ נורית יערי", כתב פרופ' ערן נוימן, דקאן הפקולטה באוניברסיטת תל אביב. "נורית הייתה חוקרת תיאטרון מבריקה, שתרומתה האקדמית והאמנותית ניכרת לעומקה. מעבר להישגיה המקצועיים, נורית הייתה אישה מקסימה, נדיבה ונעימה, קולגה למופת שתמיד הייתה נכונה לעזור. היא הייתה מורה נערצת, והעמידה דורות של תלמידים שחלקם תופסים כיום עמדות מפתח בעולם התיאטרון בארץ ובעולם. נורית תחסר לנו מאוד — כחוקרת, כמורה, וכחברה".
עוד בנושא
