כאן רשת ב

עדי ניצלה ממוות בנובה: "הוא ריסק לי את המרפק ואמר 'אללה אכבר יא ש***טה' - וירה"

עדי ניצלה ממוות בנובה: אמר 'אללה אכבר יא ש***טה' - וירה
עדי גבאי נווה הייתה עדה לזוועות שהתרחשו במסיבת הנובה בידי מחבלי חמאס, בזמן שהיא ובעלה ניסו להתחבא, עד שהמחבלים ניקרו בדרכם. "הם שרפו אנשים חיים, סחבו בחורות מהשיער לתוך הטנדר" | האזינו לעדות הקשה
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
ההרס במסיבת נובה
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

עדי גבאי נווה ניצלה מהטבח במסיבת הנובה שהתקיימה בעוטף עזה ב-7 באוקטובר. כחצי שנה אחרי הזוועות, שיתפה הבוקר (חמישי) בריאיון לעמרי אסנהיים ורוני קובן ברגעים בהם המוות היה קרוב יותר מתמיד, ועל התעללות שעברה ממחבלי הנוח'בה, וגם הרגעים הקשים להן הייתה עדה.

האזינו לריאיון המלא עם עדי גבאי נווה בכאן רשת ב

על המפגש שלה עם אחד המחבלים שיתפה עדי: "אחד מהם דרך עלינו, ריסק לי את המרפק אמר 'אללה הוא אכבר, ש***טה', הסתובב וירה צרור. הוא לא פגע, נקרע לי השיער ולא פגע לי בראש. לא זזתי, לא יודעת להסביר את זה בכלל". 

עדי ראתה מסביבה את כל הזוועות שהמחבלים מבצעים בשאר האנשים. "העיניים שלי היו פתוחות כל הזמן. ראיתי איך הם שורפים אנשים חיים, איך הם סוחבים בחורות מהשיער לתוך הטנדר, איך הם מוודאים הריגה יורים בראש בתוך המכוניות"

> החדשות והעדכונים בערוץ הווטסאפ הרשמי של כאן חדשות

> טבח בשידור ישיר: העדויות המטלטלות מ-7 באוקטובר

עוד היא הוסיפה: "בעלי תיפעל את המצב, הציל אותנו, אמרתי לו 'תעצור במיגונית איפה שכולם עוצרים'. הוא אמר 'תני לי לברוח מפה'. שכבנו, הוא שם עליי גלגל שרוף וכמה עלים, וכל מה שדיברנו היה 'אל תזוז, הם באים'. שכבנו ככה קרוב לחמש שעות".

באותם הרגעים, עדי הסבירה שהיא חשבה רק על הילדים ועל אח שלה. "לגדל אותם. חמש שעות אני חושבת איך לספר לאבא שלי שהבן הקטן שלו מת. שכובה ומתפללת. האירוע הסתיים כששמעתי עברית. שמעתי 'ביטון, הלוואי שהחייל הזה ייצור איתי קשר ביטון'. הם הצילו אותנו, רצנו אליהם".

בזמן שעדי ובעלה התחילו לרוץ לכיוון החיילים, הם ככל הנראה טעו בזיהוי, וניסו לעצור אותם. "הם הורידו אותו על הברכיים וכפתו אותו. היה כאוס שלם. צעקתי 'זה בעלי' ומסביבנו יש כ-200 גופות על הרצפה", אמרה.

זמן אמת | עדויות על מעשי האונס של חמאס ב-7 באוקטובר

 

 

הפופולריים