חברות התעופה שביטלו הגעתן לישראל בעקבות התקיפה באיראן

חברות התעופה שביטלו הגעתן לישראל בעקבות התקיפה באיראן
חברות תעופה רבות הודיעו כי לא יגיעו לישראל, ברקע התקיפה שיוחסה לישראל הלילה. יונייטד איירליינס האמריקנית ביטלה את הטיסות עד תחילת חודש מאי
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
נתב"ג
צילום: משה שי, פלאש 90

ברקע התקיפה באיראן שיוחסה לישראל, חברות תעופה גדולות הודיעו היום (שישי) על ביטול הגעתן לישראל. בין החברות שהודיעו על ביטול טיסותיהן מכלל היעדים: לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס, בריסל אירליינס, סוויס ו-LOT הפולנית. החברות, ששייכות ללופטהנזה, שוקלת לבטל המראותיהן לישראל לפחות עד סוף החודש.

חברות נוספות שהודיעו על ביטול פעילותן בישראל בעקבות התקיפה הן: יונייטד איירליינס - שהודיעה כי ביטלה את כל הטיסות לישראל במהלך החודש, חברת KLM ההולנדית ואייר אינדיה. על פי הערכות, הביטולים שנוצרו היום עלולים לפגוע באלפי נוסעים.

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי

החברות הללו מצטרפות לחברות נוספות שכבר הודיעו במהלך חודשי המלחמה על שינויים בטיסותיהן לישראל. השבוע הייתה זו חברת התעופה אייר קנדה שהודיעה על ביטול כלל טיסותיה לישראל - לפחות עד חודש יוני. חברת התעופה הייתה אמורה לחדש את טיסותיה לישראל כבר מחר, אך כאמור בשלב הנוכחי החלטה זו בוטלה ונוסעי החברה צפויים לקבל הודעות בנושא בשעות הקרובות. ההשלכות לכך יהיו קשות כאשר מדובר על טיסות לאמריקה, ועל תחרות מינימלית לחברת התעופה אל-על בקווים אלה.

אייר קנדה הייתה מפעילה טיסות באופן יום יומי במטוס דרימליינר לישראל והדבר ישפיע על אלפי ישראלים שנפגעו מהחלטת החברה. זאת מכיוון שלא מדובר רק על טיסות לקנדה, אלא גם על טיסות קונקשן ליבשת אמריקה. כמו כן, בשלב זה, גם חברת יונייטד איירלינס האמריקנית לא שבה לארץ. כעת, אל-על היא חברת התעופה היחידה שטסה לצפון אמריקה.

כפי שפורסם בכאן חדשות, גם חברת הלואוקוסט איזיג'ט ביטלה את טיסותיה לישראל עד לסתיו של שנת 2024. בהודעת החברה הבריטית נכתב: "כתוצאה מהמצב המתמשך והמתפתח בישראל, איזיג'ט קיבלה החלטה להשעות את טיסותיה לתל אביב לשארית עונת הקיץ - עד 27 באוקטובר".

הפופולריים