מהמסחרה בעפולה ועד המקורבים של ראש עיריית אופקים

מהמסחרה בעפולה ועד מקורבי ראש עיריית אופקים
אורן אהרוני שוב יצא לבדוק מה קורה בערים שלנו ואצל האנשים שממנהלים אותן | ארץ עיר
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
ארץ עיר
צילום: ארץ עיר

מסחרה וערבוב של אינטרסים – חוזרים לעיריית עפולה

לפני חודש סיפרנו לכם שראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, הוא לא רק ראש העיר, אלא גם הבעלים של חברת נדל"ן שבונה ומשווקת דירות בעפולה. בשבועות האחרונים הגיעו עוד עדויות על קשרים נדל"ניים בין בכירי העירייה למקורבים, על מהנדס העיר לשעבר שחתם על היתר לבני משפחתו, ועל הקלות שקיבלו מיזמים קבלניים של ראש העירייה.

לתגובה המלאה של עיריית עפולה

לכל הפרקים של סדרת התחקירים "ארץ עיר"

למה כדאי להיות מקורב לראש עיריית אופקים?

נחנך אזור תעשייה חדש בעשרות מיליונים - פעמיים - ובשמות שונים. קרקעות הוקצו לכאורה ללא קריטריונים למקורבים וגם לפעילי ליכוד. למעלה מ-20 תלונות הוגשו למשטרה נגד ראש העיר איציק דנינו, שבמקרה רעייתו היא גם מנהלת במתנ"ס העירוני. הנה למה כדאי להיות מקורבים לראש עיריית אופקים.

לתוגבה המלאה של עיריית אופקים

קשרי החברות בין בכירי עיריית נשר ליזמים בעיר

נשר נמצאת בשנים האחרונות בהתפתחות נדל"נית גדולה עם פרויקטים בשווי מיליארדי שקלים. מאחורי הקלעים של חלק מאותם פרויקטים עומדים חברי נפש של בכירי העירייה, ויזמים שתרמו לראש העיר רועי לוי בקמפיין הבחירות.

לתגובה המלאה של עיריית נשר

איך זכה גזבר לשעבר בעיריית חיפה במיליון שקל בהגרלת הפיס?

הרבה מהסיפורים על הבלאגן בעיריית חיפה כבר סופרו. אז תנו לנו לספר לכם סיפור חדש שטרם סופר. ג'אקי ואקים היה הגזבר בעיריית חיפה, האיש החזק בעירייה עד לכניסתה של עינת קליש רותם לתפקיד. עד לפני כשלוש שנים, בזמן שהוא משמש גזבר, הוא היה גם דירקטור במפעל הפיס, ומועמד לתפקיד מנכ"ל מפעל הפיס. לפני כעשור, בזמן שהוא נשא בשני התפקידים, הייתה הגרלה בין המנויים - וג'אקי זכה במיליון שקלים.

לתגובה המלאה של עיריית חיפה

הפופולריים